צמיד אייל גולן – צמיד כסף איכותי ומרהיב לקישוט או כמתנה

רבים מאתנו בוחרים לרכוש תכשיטים עשויים מכסף אמיתי ומעדיפים אותם על פני אחרים. הדבר אינו מפתיע כלל שכן זהו חומר גלם מדהים ומיוחד בו זמנית. מצד אחד קל לצרוף אותו ולייצר באמצעותו תכשיטים מרהיבים ומצד שני הוא מאוד חזק, עמיד ובעל ברק משגע. הכסף מתאים מאד לייצור תכשיטים בזכות מחירו האטרקטיבי ביחס לזהב ויחד עם זאת הוא חזק מאוד, שומר על הברק שלו לאורך זמן, אינו מחליד ומצריך תחזוקה מינימלית לאורך השנים.

לצפיה במוצרים לחצו כאן ליצירת קשר לחצו כאן 052-8988959

 כסף טהור הינו מתכת רכה מדי על מנת ליצור ממנה תכשיטים עמידים לאורך זמן. לכן תכשיטים מכסף 925 מיוצרים מתרכובת של מתכות, כאשר בדרך כלל רוב המתכת תהיה כסף ומעט נחושת, על מנת להקנות לה תכונות רצויות לתכשיטים. המספר 925 מציין את אחוז הכסף שמתכת – 92.5%. מספר זה הוא המקובל בתחום של תכשיטי הכסף ומרבית התכשיטים עשויים ממנו. צמיד אייל גולן מכסף, מגיע בגוון כסוף או מושחר. צמיד אייל גולן נחשב מעוצב ומודרני, הוא עשוי כסף 925 אמיתי ומגיע גם עם שיבוצים מיוחדים של אבני זירקון מבריקים או מושחרים.

צמיד אייל גולן מכסף

היכן להשיג צמידי אייל גולם מכסף אמתי?

תכשיטים הם בדרך כלל מוצר די יקר שמעיד על יוקרה ואסתטיקה מצד אחד ומחשבה והשקעה מצד שני. לכן כדאי לרכוש אותם בחנות מוכרת, בעלת ניסיון ואמינות בתחום. דבר זה יבטיח לכם שאתם מקבלים מוצר איכותי ושהתכשיט שרכשתם הוא אכן מכסף 925 אמיתי. צמיד מכסף אומנם חזק ועמיד אך כדי לשמור עליו וליהנות ממנו במשך שנים ארוכות, חשוב לשמור אותו בקופסת תכשיטים, על מנת שהוא לא יפגע ולא יאבד חלילה. בנוסף, רצוי מאוד להסיר אותו לפני פעילות ספורטיבית או שימוש בחומרים שעלולים לפגוע בו.

אם אתם מחפשים צמידי אייל גולן מכסף ותכשיטים מיוחדים לנשים וגברים, חברת - OM JEWLERY היא הכתובת הנכונה עבורכם. החברה מתמחה במכירה של מגוון תכשיטים אופנתיים ותכשיטים המתאימים לנשים ולגברים. מבחר התכשיטים הוא רב ותכלו למצוא צמידים מיוחדים, טבעות מרהיבות, שרשראות עדינות, שעוני יד של מותגי יוקרה לנשים ולגברים ועוד. כל אלה יכולים לשמש כמתנה מיוחדת במינה או כאבזור לכם או לכן, שישתלב נהדר לצד אקססורייז אחרים. לחצו כאן לסקירת כלל השירותים והמוצרים המוצעים, או צרו קשר בטלפון – 052-8988959 לקבלת מענה לכל שאלה.